8 kwietnia – środa
Temat: Co kryje się w
święconce?
1. Aktywność muzyczna
Jakie produkty
powinny znaleźć się w koszyczku?
https://www.se.pl/wiadomosci/polska/święconka-jaką-symbolikę-mają-produkty-z-wielkanocnego-koszyczka
Wysłuchanie piosenki
pt. „ Pisanki, pisanki”
https://www.youtube.com/watch?
v=OTPbfVuHCY
Polecenia dla dzieci:
1.Odpowiedz na
pytania:
-Co to
są pisanki?
- Kiedy
maluje się jajka?
- Jak
można ozdobić pisanki?
2. Powtórz słowa każdej zwrotki. Możesz powtarzać tekst
sylabami.
3. Spróbuj zaśpiewać piosenkę z rodzicami.
2.Aktywność ruchowa
1.Zabawa ruchowa:
„Kurki i kurczęta”.
Rodzic i dziecko dobiera się w parę. Jedno znich jest kurką,
a drugie –kurczęciem.Gdy gra muzyka https://www.youtube.com/watch?v=e2ziz9Z6G84
, dziecko ( kurczę) naśladuje sposób poruszania się kurczątka ( spaceruje,
podskakuje, macha „skrzydełkami”, grzebie„pazurkami”).Gdy muzyka milknie -kurczaczek szybko chowa się pod „skrzydła”
kurki. Zabawę należy powtórzyć kilka razy zamieniając się rolami.
2.Maszynista zuch – zabawa ruchowa https://www.youtube.com/watch?v=i76ClBnx2Ik
Dodatkowa karta pracy
dla dzieci objętych pomocą nauczyciela wspomagającego.
„Co powinno znaleźć się w koszyku ze święconką?”. Wytnij,
włóż – przyklej do koszyka. Pokoloruj.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.