06:00 – 08:00 | Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych. Prace porządkowe w sali. |
08:00 – 08:15 | Ćwiczenia poranne. |
08:15 – 08:30 | Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania. |
08:30 – 09:00 | Śniadanie. |
09:00 – 10:00 | Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego. |
10:00 – 10:15 | Przygotowania do wyjścia do ogrodu – czynności samoobsługowe. |
10:15 – 11:15 | Pobyt w ogrodzie – zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze, zabawy dowolne. |
11:15 – 11:30 | Czynności higieniczne. |
11:30 – 12:00 | Drugie śniadanie. |
12:00 – 12:30 | Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej. |
12:30 – 13:45 | Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w sali lub w ogrodzie przedszkolnym. |
13:45 – 14:00 | W łazience czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu. |
14:00 – 14:30 | Obiad. |
14:30 – 16:00 | Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Prace porządkowe w sali. Zabawy dowolne w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.