wtorek, 29 listopada 2022

Projekt pt. „Zakodowane przedszkolaki – dodatkowe zajęcia dla dzieci w wieku 4-6 lat z publicznych przedszkoli w Nowej Soli”

 Realizacja zadań projektowych listopad grupa VII Pszczółki

Pierwsze w listopadzie zajęcia z kodowania w grupie "Pszczółki" przebiegły pod hasłem: KIERUNKI. Były to ćwiczenia w orientacji kierunków wg instrukcji słownej (zabawy w parach) oraz zabawy wg wskazówek strzałek z wykorzystaniem jesiennego materiału przyrodniczego.

dzieci chodzą po korytarzu i wykonują polecenia słowne nauczyciela 

dzieci siedzą w kole i wykonują zadania z pomoca materiału przyrodniczego 

Kolejne PSZCZÓŁKOWE zajęcia w ramach projektu ZAKODOWANY PRZEDSZKOLAK odbyły się pod hasłem KODOWANIE Z MISIEM.

dzieci dziedzą na dywanie ii wykonują zadania z wykorzystaniem misia 

uśmiechnięte dzieci stoją na dywanie i trzymają dużego brązowego misia. 

Realizacja zadań projektowych grupa II Pingwinki.

 Listopadowe zajęcia w gr. II Pingwinki w ramach projektu „Zakodowane przedszkolaki” . Temat : Jesienne sudoku. 2 listopada.

dzieci siedzące w kole na dywanie układają kształty według podanego kodu 

dzieci siedzą na dywanie i dopasowują kształty do odpowiedniego kolory 

9 listopada-Grupa II pingwinki drugie zajęcia w ramach projektu: „Zakodowane przedszkolaki”. Temat: zakodowana flaga Polski

 siedzące dzieci na dywanie układają flagę Polski z kartoników 

układanie kwadratów na odpowiednie pola

Gr. II Pingwinki 3 zajęcia w ramach projektu : „Zakodowane przedszkolaki” temat: droga smoka do jamy. Zapisywanie kodu za pomocą kierunków i liczb.

siedzące w kole dzieci prowadzą smoka do jego jamy 

dziewczynka stojąca na macie idzie według podanego kodu ze strzałek 

23 listopada 4 zajęcia w gr. II Pingwinki w ramach projektu : „Zakodowane przedszkolaki”. Temat: Jesienne drzewo w rymowance ukryte.

 siedzace w kole dzieci słuchają rymowanki o jesiennym drzewie 

układanie jesiennego drzewa według kodu z rymowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.